| 
 
 
Kancelář vedení města [ Отдел города или района ]Všeobecná činnost
  - Zabezpečuje veškeré administrativní, organizační, koordinační, provozní a materiálně-technické činnosti související s výkonem funkce starosty, místostarosty a tajemníka MÚ.
 - Vyhotovuje zápisy z porad vedení městského úřadu vč. rozesílání a ulože-ní.
 - Organizuje přidělování služebních aut pracovníkům MÚ.
 - Shromažďuje požadavky a na jejich základě přiděluje jednotlivé konferenční místnosti žadatelům pro jednání.
 - Vytváří a spravuje „Centrální elektronický registr“ (dále jen „CER“) na intranetu MÚ.
 
 Problematika ZM, RM, komisí a výborů (mimo strategické plánování)  - V souladu se zákonem o obcích a jednacími řády ZM a RM organizuje přípravu zasedání ZM a schůze RM včetně rozesílání a zveřejňování pozvánky na zasedání ZM a schůze RM.
 - Zpracovává detailní návrhy programů schůzí RM a zasedání ZM dle schválených plánů prací a dalších návrhů účastníků jednání včetně jejich pozvání.
 - Kontroluje úplnost předávaných materiálů pro jednání ZM a schůze RM.
 - Zajišťuje konečné uložení zkompletovaných materiálů pro ZM a RM (na CD aj.) a jejich distribuci členům ZM, RM, MÚ aj.
 - Zpracovává pro zasedání ZM prezentaci předkládaných materiálů. 
 - Pořizuje usnesení ZM (jako zapisovatel návrhové komise) a provádí prezentaci předkládaných návrhů na zasedání ZM.
 - Pořizuje zápisy ze zasedání ZM a schůze RM.
 - Vyhotovuje čistopis usnesení ZM a RM a zajišťuje distribuci usnesení RM a ZM dle jednacích řádů.
 - Sleduje úkoly a kontroluje dodržování termínů a lhůt plnění usnesení ZM a RM.
 - Zajišťuje archivaci materiálů RM a ZM vč. svázání do knih.
 - Zajišťuje archivaci materiálů komisí RM a výborů ZM.
 - Poskytuje veřejnosti písemnosti dle zákona o obcích.
 - Vede aktuální evidenci členů ZM, RM, komisí RM a výborů ZM. Zpracovává oznámení o odvolání a jmenování nových členů těchto komisí a výborů dle rozhodnutí RM nebo ZM.
 - Spolupracuje s předsedy těchto komisí a výborů na organizačním zajištění jejich jednání.
 - Po obdržení zápisů z jednání komisí a výborů provádí bezodkladně jejich distribuci pracovníkům MÚ, členům RM a ZM a těm, jichž se ještě zápis tý-ká a současně je umístí na „N“ disk.
 
 Personalistika  - Organizačně a technicky zajišťuje vzdělávání členů ZM.
 - Spolupracuje s tajemníkem MÚ v oblasti personalistiky.
 - Organizuje školení zaměstnanců města ( BOZP, PO, aj.).
 - Zajišťuje agendu „veřejné služby“ ve spolupráci s TS Příbor.
 - Eviduje pracovní docházku zaměstnanců MÚ.
 
 „Efektivní úřad“, optimalizace procesů aj. - Řídí projekty optimalizace procesů MÚ a řízení („Efektivní úřad Příbor“, aj.)
 
 www stránky města  - Zajišťuje funkčnost a aktualizaci náplně www stránek města Příbora (kromě náplně odborů) s ohledem na platnou legislativu - zveřejňování informací včetně získávání nových informací.
 
 Krizové řízení - Vede agendu Bezpečnostní rady města a Povodňové komise. 
 -  Zabezpečuje úkoly požární ochrany podle § 29, odst. 3) a § 30 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění.
 - Spolupracuje se starostou na návrzích dodatků a změn OZV - Požárního řádu města Příbor. 
 
 Městská televize  - Spolupracuje na základě smluvního vztahu s dodavatelem vysílání městské televize.
 - Spolupracuje s držitelem licence ve věci zajištění funkčnosti vysílače.
 - Vyhlašuje výběrová řízení na vysílání lokální TV.
 - Stará se o rozpočtovou zprávu poplatků za vysílání, poplatků autorských a plateb za vysílání.
 - Připravuje návrhy smluv na vysílání TV.
 - Vyřizuje a zajišťuje opravy TV vysílače.
 
 Kronika - Zabezpečuje vedení kroniky města prostřednictvím externího kronikáře na základě smlouvy.
 
  
KONTAKTNÍ ADRESA:Ing. Iveta Busková, vedoucí odboru: 1. patro, kancelář č. 3 náměstí Sigmunda Freuda 19 742 58 Příbor Czechia (CZ) fax: (+420) 556 722 093 
  Copyright 1998-2025 ©   www.infoSystem.cz,  součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ® | 
 |